2015. május 23., szombat

Marca farmer szoknya+tunika; nadrág+felső szett 92 - Jelenlegi ára: 3 600 Ft


2 db tökéletesen újszerű, kifogástalan állapotú, Marca Family Fashion márkájú kislány farmer szett eladó.
Méretük 92-es.
2-3. fotó: Farmer felső / tunika és farmer szoknya együttes, barna kord mintával, rátéttel, betéttel. Nagyon különleges darab. : -) Talán két alkalommal, néhány órahosszáig viselte a kislányom.
A szoknya kissé világosabb, mint a felső. De nem zavaró. A fotón lényegesen jobban látszik a különbség, a valóságban nem ennyire feltűnő. Én például észre sem vettem, amikor megvásároltam a szettet.
Paraméterei: felső hossza 31 cm, mellbősége 28 ( x 2 ) cm, ujja hossza nyaktól 33 cm, válltól 28, 5 cm - hátul végig gombos; szoknya hossza bő 28 cm, derékbősége 22 cm - gumis, sokat enged még.
Kenguru Goldban vásároltam, nagyságrendben 6500 Ft-ba került a szépség.
4-5. fotó: Farmer + kord anyagból készült nadrág és spagetti pántos felső / mellény szett. Gyárilag rojtos, nagyon igényes darab. : -) Emlékeim szerint egyszer viselte a kislányom.  
Paraméterei: nadrág hossza 47, 5 cm, derékbősége 22 ( x 2 ) cm - gumis, enged még -, belső szárhossza 30, 5 cm; felső / mellény hossza szűk 28 cm, mellbősége szűk 28 ( x 2 ) cm, hátul három gombbal záródik ( a legalsót a fotózáskor elfelejtettem begombolni ). Úgy emlékszem, hogy a nadrág szára nekünk hosszú volt, így azt szakemberrel méretre igazíttattam.
Szintén Kenguru Goldban vásároltam; nagyságrendben hatezer Ft-ba került.
A feltüntetett ár a két szettre együtt értendő és együtt szeretném eladni őket.
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK.


Jelenlegi ára: 3 600 Ft

Az aukció vége: 2015-06-12 09:25
. Marca farmer szoknya+tunika; nadrág+felső szett 92 - Jelenlegi ára: 3 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése